loading...

بيلدينگ ساز

دنيا رو بايد ساخت. خودش به تنهايي كاري ازش بر نمياد.

بازدید : 196
پنجشنبه 14 مرداد 1400 زمان : 11:06

دو نکته که هرگز مرا شگفت زده نمی کند. اول ، وقتی مردم ساعت مچی لوکس را از توزیع کنندگان غیر مجاز مانند eBay خریداری می کنند و سپس می پرسند که اصل هستند یا تقلبی. مورد دوم طیف گسترده ای از وب سایت های موسوم به "متخصصان" است که ادعا می کنند راه های تشخیص ساعت جعلی را می دانند ، حتی اگر نمی دانید چگونه یک ساعت جعلی را تشخیص دهید.

دو نکته که هرگز مرا شگفت زده نمی کند. اول ، وقتی مردم ساعت مچی لوکس را از توزیع کنندگان غیر مجاز مانند eBay خریداری می کنند و سپس می پرسند که اصل هستند یا تقلبی. مورد دوم طیف گسترده ای از وب سایت های موسوم به "متخصصان" است که ادعا می کنند راه های تشخیص ساعت جعلی را می دانند ، حتی اگر نمی دانید چگونه یک ساعت جعلی را تشخیص دهید.

دو نوع از مردم هستند که ساعت های ماکت را خریداری می کنند. دسته اول افرادی هستند که احساس و ظاهر یک ساعت را می خواهند اما نمی توانند از عهده آن برآیند. دومی کسانی هستند که به تازگی فریب خورده اند ، یا به بیان صریح تر ، فریب خورده اند. اینها افرادی هستند که من برای کمک به آنها اینجا هستم. من هر سال برای تشخیص ساعت های تقلبی یک کلاس برای انجمن ملی گردآورندگان ساعت تدریس می کنم.

سایت کوک باش یک مطلب جالب در مورد راهمای خرید ساعت را منتشر کرده ایت که بسیار جالب هست و من می توانم بگویم که یکی از بهترین ساتها در حوزه راهنمای خرید هست و کاربران زیادی از سایت کوک باش برای خرید محصولات خودشان استفاده می کنند.

آیا فکر می کنید نمی توانید فریب ساعت های تقلبی را بخورید؟

این بیشتر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد. همین دیروز در مورد یک ساعت گران قیمت "Hublot" شنیدم که به عنوان هدیه تولد در eBay خریداری شد. فروشنده ، که نظرات خوبی دریافت کرد ، گفت که "100٪ معتبر" است. نگاهی بیاندازید.

متاسفم که می گویم این جعلی وحشتناک است! این یک مثال عالی از نحوه تشخیص Hublot جعلی است. جنبش جنبشی SEAGULL چینی است. اگر ساعت Hublot واقعی بود ، یک حرکت ETA با کیفیت بالا بود.

ممکن است بلافاصله بتوانیم این "هابلوت" جعلی ارزان چینی را تشخیص دهیم. اما بازار مملو از تقلبی خطرناک تر است. در این موارد ، تشخیص ماکت Hublot در مقابل نسخه اصلی با چشم غیر مسلح دشوار است. در تجارت ، ما اینها را "تقلبی" می نامیم. در اینجا یک مثال آورده شده است: این پیشنهاد Rolex Explorer در eBay با چندین پیشنهاد به قیمت 4990 دلار فروخته شده است.

حتما بخوانید: ساعت جیبی سیکو

افسانه های تماشای جعلی

در دیگر مقالات خود ، من به جزئیات زیادی در مورد نحوه شناسایی ساعت های رولکس و پانرای می پردازم تا آنها را با ساعت های لوکس اصلی اشتباه نگیرم. اما بیایید با 6 افسانه رایج در مورد ساعت های تقلبی شروع کنیم که ممکن است شما را به این باور برساند که در حال خرید یک ساعت تقلبی در حال خرید یک ساعت اصلی هستید.

افسانه شماره 1: ساعتهای تکراری سبک تر از ساعتهای اصلی هستند

آشغال! تقلیدکنندگان امروزی به راحتی ساعت هایی با وزن مشابه می سازند. چگونه؟ خوب ، آنها از حرکتهای ETA مشابه تولیدکنندگان اصلی یا نسخه های منبع دوم استفاده می کنند. بنابراین وزن دیگر یک آزمایش اسیدی نیست.

FKE WATCH افسانه شماره 2: پیچیده نیست

خواهید خواند که عوارض هرگز روی ساعت های تقلبی جواب نمی دهند. درست است که در بسیاری از موارد چنین نمی کنند. اما بسیاری از ساعتهای لوکس هیچگونه عارضه ای ندارند مگر تاریخ که ممکن است بر روی یک ساعت تقلبی کار کند. بنابراین ، آزمایش چندگانه معمولاً در تفکیک تقلبی از واقعی مفید نیست.

افسانه 3: حباب های خرما روی ساعت های رولکس تقلبی به اندازه کافی بزرگ نمی شوند

قبلا "سایکلوپس" ، لنز در طول تاریخ روی رولکس 2.5 ساعت روی ساعت رولکس تقلبی بزرگ نمایی نشده بود. دیگر جعل کردن سخت نیست. من بسیاری از ساعت های رولکس را با بزرگنمایی مناسب دیده ام. من آن را به عنوان یک آزمون مهم حساب نمی کنم.

حتما بخوانید: برنامه بازاریابی بدون کد چیست و چگونه می تواند بازاریابی را تغییر دهد؟

ساعت جعلی افسانه شماره 4: حرکت اصلی به معنی ساعت اصلی است

آیا شنیده اید که حرکات ساعت مچی هرگز یکسان نیستند؟ این چقدر اشتباه است؟ امروزه اکثر مارک های ساعت حرکت خود را از ETA ، بزرگترین تامین کننده حرکات مکانیکی در جهان خریداری می کنند. تقلبی اکنون می تواند نسخه های چینی یا ژاپنی یا حرکات ETA واقعی را از منابع ثانویه خریداری کند. در زیر نگاهی به حرکات تکثیر مشابه بیندازید. کدام یک از موارد زیر اصلی و کدام جعلی است؟ ظاهر آنها تقریباً یکسان است ، درست است؟

افسانه 5: به دهان خود به عنوان هدیه نگاه نکنید

چیزی به عنوان ناهار رایگان وجود ندارد ، درست است؟ حکمت مرسوم این است که هدایای لوکس ساعت جعلی هستند. خوب ، ممکن است به حقیقت نزدیک باشد. اما ساعتهای واقعی به ارث برده و فروخته می شوند. اگر همه ما به دنبال لغو هدایای وراثت باشیم ، ممکن است یک اشتباه گران قیمت باشد. این به سختی یک آزمایش قطعی برای گفتن یافته های واقعی کلاهبرداران است.

افسانه ساعت جعلی شماره 6: همه ساعت های لیست کریگ جعلی هستند

آیا این یک افسانه است؟ احتمالاً نه ، صادقانه. من نمی توانم جستجوی Craig's List را برای یک ساعت لوکس توصیه کنم.

بیست سال پیش ، تقلبی واقعاً جعلی بود. می توانید به ساعت نگاه کنید و سریع تشخیص دهید که زباله بوده است. دیگر نه. وقتی تولیدکنندگان روش های تقلبی را اضافه می کنند ، جعل کنندگان از آنها کپی می کنند. امروزه ما محصولات تقلبی داریم که برای شناسایی آنها به تجربه و دانش نیاز دارند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 100
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 695
  • بازدید کلی : 21241
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی