loading...

بيلدينگ ساز

دنيا رو بايد ساخت. خودش به تنهايي كاري ازش بر نمياد.

بازدید : 405
11 زمان : 1399:2

فنگ شويي كه به معناي باد و آب است، يك فلسفه و فن باستاني در چين است و براي پيدا كردن دكوراسيون داخلي مناسب و چيدمان درست اشيا در ساختمان‌هاي مسكوني، تجاري، باغ و غيره استفاده مي‌شود تا بهترين اثر را بر سلامتي، شادي، موفقيت، هماهنگي و به‌طور كلي انرژي مثبت چي داشته باشد.

فنگ شويي كه به معناي باد و آب است، يك فلسفه و فن باستاني در چين است و براي پيدا كردن دكوراسيون داخلي مناسب و چيدمان درست اشيا در ساختمان‌هاي مسكوني، تجاري، باغ و غيره استفاده مي‌شود تا بهترين اثر را بر سلامتي، شادي، موفقيت، هماهنگي و به‌طور كلي انرژي مثبت چي داشته باشد.


فنگ شويي چيست؟

فنگ شويي، به عنوان ژئومنسيس چيني نيز شناخته مي شود، دانش علمي نشات گرفته از چين باستان است كه ادعا مي كند از نيروهاي انرژي براي هماهنگي افراد با محيط اطراف خود استفاده مي كند.

اصطلاح feng shui به معناي واقعي كلمه به عنوان "باد-آب" به انگليسي ترجمه مي شود. Feng shui يكي از پنج هنر متافيزيك چيني است، طبقه بندي شده به عنوان فيزيولوژي (مشاهدات از طريق فرمول ها و محاسبات) عمل فنگ شوي در مورد معماري از نظر "نيروهاي نامرئي" بحث مي كند كه جهان، زمين و بشريت را به هم پيوند مي دهند،

معروف به انرژي. از لحاظ تاريخي، فنگ شويي براي جهت گيري ساختمانها به شكلي شاد استفاده مي شود. بسته به نوع خاص فنگ شويي مورد استفاده، قرار مي گيرد.


فنگ شويي براي هر اتاق در خانه شما قوانين داردبا شيوه هاي زندگي سريع و مدرن، ما آرزو مي كنيم هر چه بيشتر سهولت، سلامتي و خوشبختي داشته باشيم. ما به دنبال راه هايي براي ادغام سلامتي در ذهن، بدن و به خصوص زندگي روزمره خود هستيم.

اين امر به خانه ها و محيط هاي جسماني ما گسترش مي يابد. خوشبختانه، تكنيك ها و تنظيمات فنگ شويي مي توانند از ما حمايت كنند تا زندگي آرامتري داشته باشيم. فنگ شويي ذهن، آگاهي از فضاهاي ماست.

اگر آماده هستيد كه جريان و سلامتي بهتري در زندگي روزمره خود داشته باشيد، در اينجا دستورالعمل هاي فنگ شويي ما براي هر اتاق خانه شما آورده شده است. خانه اي ايجاد كنيد كه با فنگ شويي هماهنگ باشد.

اين نكات اساسي براي تزئين هر اتاق خانه شما به ترويج انرژي خوب كمك مي كند. قوانين فنگ شويي:راهروهاراهروها مانند شريان هايي هستند كه انرژي را از طريق خانه هاي خود گردش مي كنيم. بنابراين، فراموش نكنيد كه راهروها را فنگ شويي كنيد.

قوانين فنگ شويي در راهروها:راهروهاي باريك را از درهم و برهمي خود دور نگه داريد، مي خواهيد از مسدود كردن آنها براي جلوگيري از دشوار بودن اجتناب كنيد زيرا اين امر موانعي در زندگي ما محسوب مي شود.

عكس و آثار هنري در راهروها به خصوص عكس هاي بزرگ و زياد بسيار عالي هستند.مطمئن باشيد كه راهروها به خوبي روشن هستند.


كمدهمه ما عاشق كمدهاي خود هستيم، زيرا آنها با مهرباني چيزهاي ما را ذخيره مي كنند. اما كمدها مي توانند مناطق مخفي زندگي ما را نشان دهند. كمدها دقيقا به اندازه فضاي زندگي نياز به توجه دارند.

اصول فنگ شويي كمدها:مرتباً هر چيزي را كه ديگر نيازي به آن نيست، از بين ببريد و اهدا كنيد.با دستمال گرد و غباري را كه در گوشه و كنار پنهان جمع مي شوند، را پاك كنيد.

به جاي اينكه كمد كاملاً پر شود، كمي فضاي باز نگه داريد. به اين ترتيب اين پيام را به جهانيان مي فرستيد كه فضا براي دعوت از فرصت هاي جديد به زندگي خود داريد.


حمامحمام داراي آب زيادي است كه مي تواند به تخليه ثروت منجر شود. با تميز نگه داشتن و درخشان حمام شروع كنيد تا واقعاً مكاني براي استراحت و بهبودي شبيه آبگرم باشد.

قوانين فنگ شويي سرويس بهداشتي:

قرار دادن گلداني با گل طبيعي سبز در بالاي توالت مي تواند انرژي آب رو به پايين را به انرژي رو به رشد زندگي تبديل كند، زيرا گياهان با آب رشد مي كنند و شكوفا مي شوند.در صورت عدم استفاده صندلي توالت را بسته نگه داريد.آينه ها را تميز نگه داريد تا بتوانند با وضوح منعكس شوند.


دفتر خانهاگر اين فضاي اصلي دفتر شما باشد يا اگر اغلب در خانه كار مي كنيد، دفتر خانه از اهميت ويژه اي برخوردار است. فضاي اداري و ميز شما نمادي از حرفه ي شما است.

بنابراين، فنگ شويي دفتر خانه شما تا حد زيادي بر موفقيت شما در كارتان تأثير مي گذارد. قوانين فنگ شويي در دفتر خانگي: ميز خود را در موقعيت مديريت قرار دهيد. اگر امكان پذير نيست، آن را تصحيح كنيد.

بررسي كنيد كه از صندلي با پشت استفاده كنيدد. ميز با صندلي پشتي، پشتيباني بيشتري را ارائه مي دهد. و همه مي توانند در حرفه خود از پشتيباني استفاده كنند.حتماً بين ميز و صندلي حداقل سه فوت فاصله داشته باشيد.


اتاق هاي خواباتاق خواب مكان خوبي براي شروع كار با فنگ شويي در خانه شما است، زيرا اين اتاق نمايانگر فردي است كه در آنجا مي خوابد. تنظيمات فنگ شويي در اتاق خواب مي تواند به سرعت و به طور مؤثر در اينجا كار كند، زيرا شما مي خوابيد و اكثر زندگي خود را در رختخواب خود هستيد.

قوانين فنگ شويي در اتاق خواب:

تختخواب خود را در موقعيت فرمان قرار دهيد. اگر امكان پذير نيست، آن را تصحيح كنيد.هرگونه انبارداري و آشفتگي را از زير تخت جدا كنيد. در حالت ايده آل كاملاً براي گردش هوا باز باشد.اطمينان حاصل كنيد كه يك هدست داريد كه به طور ايمن به تخت وصل شده است.


اتاق خانوادگياتاق خانواده محل تجمع ديگري است كه كمي خصوصي تر است. اين يك اتاق خوب براي خانواده است كه بتوانند وقت خود را در كنار هم بگذرانند. نكاتي براي فنگ شويي اتاق خانوادگي :اطمينان حاصل كنيد كه براي هر شخص در خانه يك صندلي وجود دارد.

از پنج رنگ عنصر براي تزئين بر اساس انرژي هايي كه مي خواهيد در خانه پرورش دهيد استفاده كنيد.براي اتصال خانواده و زمين نشستن خانواده مي توان يك فرش در مركز اتاق قرار داد.


آشپزخانهآشپزخانه يكي ديگر از مهمترين اتاق هاي فنگ شويي در خانه است، آشپزخانه نمايانگر ثروت، فراواني و سلامتي است. چقدر خوب خوردن ما به طور مستقيم با نحوه حضور در جهان ارتباط دارد.

اجاق گاز به طور خاص به سعادت و سلامتي شما متصل است. قوانين فنگ شويي آشپزخانه :اجاق گاز را تميز و سالم نگه داريد.

حداقل يك بار در روز از اجاق گاز استفاده كنيد، حتي اگر فقط جوشاندن آب باشد. اين انرژي را فعال نگه مي دارد.به طور منظم مواد غذايي را در يخچال و شيريني را در خانه بچينيد.


ناهارخورياتاق ناهارخوري جايي است كه جمع مي شويم تا با هم غذا بخوريم و تغذيه كنيم. وقت آن است كه با عزيزان خود ارتباط برقرار كرده و از آن استفاده كنيد. همچنين نشان دهنده دوستي شما است.

قانون هاي فنگ شويي در اتاق غذاخوري :

اگر ميز ناهار خوري براي اهداف ديگري نيز استفاده مي شود، حتما آن را براي وعده هاي غذايي تميز كنيد.

به طور مرتب از ميز ناهارخوري حداقل براي يك وعده غذايي استفاده كنيد تا دوستي بيشتر در زندگي تان جلب شود.گل هاي تازه را مي توان براي دعوت انرژي و از بين بردن هرگونه ارتباط ما با ديگران در زندگي ما، ارائه داد.


اتاق نشيمناتاق نشيمن فضايي است كه ساكنان خانه مي توانند با دوستان و خانواده جمع شوند. اين بيشتر يك فضاي عمومي است. قوانين فنگ شويي:براي تزئين اتاق نشيمن خود از پنج رنگ عنصر استفاده كنيد و بر اساس انرژي هايي كه مايل به پرورش آنها هستيد.

براي دعوت از سلامتي، رشد و مهرباني، در خانه تان گياهان سبز اضافه كنيد.مبل و / يا صندلي را در موقعيت فرمان تقسيم بندي كنيد.
وروديورود به خانه شما "دهان انرژي" است.

اين بدان معني است كه درب جلو پورتال براي تمام انرژي، يا انرژي نيروي زندگي است تا وارد خانه و زندگي خود شويد. اين يكي از مهمترين مناطق براي جستجوي فنگ شويي است.

قوانين فنگ شويي ورودي :

اطمينان حاصل كنيد كه ورودي به نور كم است.ورودي خانه را از به هم ريختگي دور نگه داريد.مطمئن باشيد كه دكمه درب به درستي كار مي كند.


منبع: بيتوته

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 100
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 735
  • بازدید کلی : 21281
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی