loading...

بيلدينگ ساز

دنيا رو بايد ساخت. خودش به تنهايي كاري ازش بر نمياد.

بازدید : 82
چهارشنبه 5 خرداد 1400 زمان : 18:27

بازاریابی شبکه ای یک مدل تجاری مبتنی بر فروش شخصی توسط IRS است که اغلب از خانه کار می کند. یک تجارت بازاریابی شبکه ای ممکن است شما را ملزم به ایجاد شبکه ای از شرکای تجاری یا فروشندگان کند تا به شما در ایجاد لیست های منجر و بسته شدن فروش کمک کند.


بازاریابی شبکه ای یک مدل تجاری مبتنی بر فروش شخصی توسط IRS است که اغلب از خانه کار می کند. یک تجارت بازاریابی شبکه ای ممکن است شما را ملزم به ایجاد شبکه ای از شرکای تجاری یا فروشندگان کند تا به شما در ایجاد لیست های منجر و بسته شدن فروش کمک کند.

بسیاری از اقدامات معتبر بازاریابی شبکه ای وجود دارد ، اما برخی از آنها به عنوان طرح های سلسله مراتبی محکوم شده اند. ممکن است مورد آخر کمتر از استخدام فروشندگانی باشد که ممکن است ملزم به پرداخت هزینه های اولیه برای کیت های شروع گران قیمت شوند ، کمتر در فروش به مصرف کنندگان متمرکز باشد.
شکافهای اصلی

بازاریابی شبکه ای افراد با انرژی بالا و مهارت های فروش قوی را جذب می کند ، افرادی که می توانند با سرمایه گذاری ناچیز یک تجارت سودآور ایجاد کنند.
یک فعالیت بازاریابی شبکه ای می تواند یک برنامه یک سطح باشد ، جایی که شما محصولات را می فروشید یا چند سطحی که می توانید نمایندگان فروش بیشتری را نیز استخدام کنید.
مراقب شرکت های بازاریابی شبکه ای باشید که لایه های زیادی از فروشندگان را ایجاد می کنند یا از شما می خواهند محصولات گران قیمت یا مواد آموزشی را از قبل خریداری کنید - و قبل از عضویت در مورد شرکت در مورد آن تحقیق کنید

بازاریابی شبکه ای چگونه کار می کند

بازاریابی شبکه ای با نام های مختلفی شناخته می شود ، از جمله بازاریابی چند سطحی (MLM) ، بازاریابی تلفن همراه ، بازاریابی وابسته ، بازاریابی مستقیم مصرف کننده ، بازاریابی ارجاعی یا حق رای دادن مشاغل خانگی.

شرکت هایی که از مدل بازاریابی شبکه ای پیروی می کنند ، اغلب لایه هایی از فروشندگان را ایجاد می کنند - یعنی فروشندگان تشویق می شوند که شبکه های فروشندگان خود را استخدام کنند. سازندگان لایه جدید (یا "upline") بابت فروش خود و فروشهایی که توسط افراد در لایه ایجاد کننده آنها انجام می شود ("خط پایین") پورسانت دریافت می کنند. با گذشت زمان ، یک کلاس جدید می تواند یک کلاس دیگر جوانه بزند ، که این امر کمیسیون بیشتری را به فرد در طبقه بالا و همچنین طبقه متوسط ارائه می دهد.

بنابراین ، سود فروشندگان به اشتغال و همچنین فروش محصول بستگی دارد. کسانی که زود وارد شدند و کسانی که در سطح بالاتری هستند بیشترین بهره را از آن می برند.

FCC توصیه می کند که محبوبیت عملیات بازاریابی شبکه ای در یک سطح از طرح های چند سطحی بیشتر است.
مزایا و معایب بازاریابی شبکه ای

برخی از انگ ها در ارتباط با تجارت بازاریابی شبکه ای وجود دارد ، به ویژه مواردی که دارای چندین سطح هستند ، که می توان آنها را به عنوان برنامه های هرمی توصیف کرد - یعنی فروشندگان سطح بالا می توانند مقادیر زیادی پول از کمیسیون های سطح زیر خود بدست آورند. درآمد افراد در طبقات پایین بسیار کمتر خواهد بود. این شرکت با فروش کیت های شروع گران قیمت به افراد تازه استخدام شده درآمد کسب می کند.

جذابیت بازاریابی شبکه ای این است که فردی با انرژی زیاد و مهارت فروش خوب می تواند با سرمایه گذاری ناچیز یک تجارت سودآور ایجاد کند.

طبق قانون کمیسیون تجارت فدرال (FCC) ، یک قانون خوب این است که عملیات بازاریابی شبکه ای یک ردیف محبوبیت بیشتری نسبت به طرح های چند سطحی دارد ، جایی که افراد براساس تعداد توزیع کننده هایی که استخدام می کنند ، درآمد کسب می کنند.

برخی از نمونه های معتبر عملیات بازاریابی شبکه ای یک لایه شامل محصولات Avon ، Mary Kay و Excel Communications است.
ملاحظات خاص

هرکسی که قصد پیوستن به یک فرآیند بازاریابی شبکه ای را دارد ، باید قبل از تصمیم گیری ، تحقیقات خود را انجام دهد. این س questionsالات را در نظر بگیرید:

آیا این به عنوان فرصتی برای کسب درآمد از طریق فروش محصولات یا جذب دیگران تبلیغ شده است؟
سابقه موسسین شرکت چیست؟
آیا شما شخصاً علاقه زیادی به محصولات دارید؟
آیا افرادی که می شناسید علاقه زیادی به محصولات دارند؟
آیا محصول به طور مثر تبلیغ می شود؟
آیا شما انتظار یک مسیر سود نسبتاً سریع یا زیر پا گذاشتن طولانی در آب را دارید؟


سوالات متداول
آیا بازاریابی شبکه ای یک طرح هرمی است؟

در حالی که برنامه های بازاریابی شبکه ای و چند سطحی به عنوان برنامه های هرمی متهم شده اند ، تفاوت های مهمی وجود دارد. در حالی که کسانی که قادر به جذب اعضای بیشتر برنامه هستند اغلب می توانند از کمیسیون های باقیمانده بیشتر بهره مند شوند ، بازاریابی شبکه ای یک ساختار قانونی و قانونی است که محصولات و خدمات واقعی فروخته شده به مشتریان را ارائه می دهد.
آیا با پیوستن به یک برنامه بازاریابی شبکه ای درآمد کسب خواهم کرد؟

مطمئناً امکان پذیر است ، گرچه محتمل نیست. برخی از افراد موفقیت زیادی در بازاریابی شبکه ای دارند ، بیشتر به دلیل توانایی آنها در جذب اعضای بیشتر در شبکه. دو منبع اصلی درآمد وجود دارد: فروش محصولات ، و پورسانت های حاصل از فروش که توسط اعضای تیم downline انجام می شود. هرچه تعداد افراد شما بیشتر باشد ، پول بیشتری جمع خواهید کرد - و هرچه تیم بیشتری را می توانید جذب کنید ، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

بیشتر افرادی که به برنامه های قانونی بازاریابی شبکه ای می پیوندند ، درآمد بسیار کمی دارند یا کلاً درآمد ندارند. مردم ممکن است در واقع ضرر کنند. برخی از افراد ممکن است درگیر یک طرح هرمی غیرقانونی شوند و متوجه نشوند که به یک شرکت متقلبانه پیوسته اند و می توانند تمام سرمایه خود را از دست بدهند. قبل از شیرجه رفتن تحقیق خود را انجام دهید و از اطرافیان خود بپرسید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 100
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 701
  • بازدید کلی : 21247
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی