loading...

بيلدينگ ساز

دنيا رو بايد ساخت. خودش به تنهايي كاري ازش بر نمياد.

بازدید : 175
سه شنبه 22 تير 1400 زمان : 12:56

ساعت های رولکس با عملکردی متناسب با سبک ازدواج می کنند و بیانیه ای را مانند سایر موارد بیان می کنند. از آنجا که ما تاریخچه مارک تجاری و موارد دیگر را بررسی می کنیم ، از شما دعوت می کنیم که زیر Submariner خود را بند بزنید و به دنیای جذاب رولکس شیرجه بزنید.

ساعت های رولکس با عملکردی متناسب با سبک ازدواج می کنند و بیانیه ای را مانند سایر موارد بیان می کنند. از آنجا که ما تاریخچه مارک تجاری و موارد دیگر را بررسی می کنیم ، از شما دعوت می کنیم که زیر Submariner خود را بند بزنید و به دنیای جذاب رولکس شیرجه بزنید.

نام تجاری و تاریخچه رولکس

اگر Rolex را یکی از برترین مارک های ساعت سوئیس می دانید ، درست است. اما داستان بیشتر است. این شرکت در انگلستان شروع به کار کرد ، زمانی که ساعت سازهای آلمانی هانس ویلسدورف و برادر همسرش ، آلفرد دیویس ، در سال 1905 مارک ساعت Wilsdorf and Davis را تأسیس کردند. بیشتر ساعت های جیبی آنها دارای نشانه مشخصه "W&D" در قسمت داخلی قاب بود. این ساعت های جیبی امروزه بسیار نادر بوده و معمولاً ارزش یک ثروت اندک را دارند.

به لطف سهولت تلفظ به هر زبانی و قابلیت جا دادن در موارد ساعت ، نام تجاری "Rolex" در سال 1908 ثبت شد و بدین ترتیب یک نماد متولد شد. نام شرکت رولکس در سال 1915 به ثبت رسیده است. اوقات خوب مدت زیادی طول نکشید. هنگامی که جنگ جهانی اول آغاز شد و واردات لوکس بیشتر تحت اعمال مالیات قرار گرفت ، سازندگان ساعت تصمیم گرفتند بهترین وضعیت را به دست آورند و کل شرکت خود را به سوئیس منتقل کنند ، جایی که ساعت سازان در سال 1908 دفتر خود را افتتاح کرده بودند و تأمین کنندگان آنها در آن قرار داشتند .

خیلی از افراد قصد خرید ساعت رولکس را ندارند و دوست دارند از برندهایی مانند سیکو - گارمین - سون فرایدی - سیتیزن و ... را خرید کنند. در این صورت شما باید یک سایت خوب پیدا کنید تا بتوانید انتخاب خود را انجام دهید. می توانید سایت کوک باش را ببینید تا بتواند اطلاعات بیشتری در مورد بهترین انواع ساعت را مشاهده کنید. می توانید اینجا کلیک کنید و وارد سایت کوک باش شوید.

در طی سالها ، رولکس خود را به عنوان پیشرو در تکامل ساعتهای مچی متمایز کرد و بسیاری از نوآوری ها و "اولین" های صنعت را ارائه داد. در سال 1910 ، این شرکت یک گواهینامه کرونومتر کسب کرد - اولین گواهی که به ساعت مچی تعلق گرفته است. در سال 1920 ، نام رسمی رولکس به Montres Rolex S.A تبدیل شد. بعداً به نامی که امروز با آن آشنا هستیم کوتاه شد ، Rolex S.A.

زمان به سرعت پیش رفت و در سال 1954 ، این شرکت Rolex GMT Master خود را معرفی كرد ، ساعتی دو زمانه ساخته شده با توجه به نیازهای خدمه پرواز. سال 1955 معرفی رولکس مرجع 6234 کرنوگراف شد ، که به سرعت مورد پسندهای خود قرار گرفت - پس از اولین تلاش شرکت برای تهیه گاه نگار ، در طی جنگ جهانی دوم ، استقبال کم نظیری صورت گرفت. کرونوگراف ساده 10 سال را صرف تولید کرد. گرچه محبوب ترین رولکس در زمان خود نبود ، اما "Pre-Daytona" اکنون یک نادر ارزشمند است که اغلب با بیش از 20،000 دلار به فروش می رسد. در سال 1963 ، یک سال پس از به عهده گرفتن نقش وقت نگهدار رسمی Daytona ، رولکس مرجع Cosmograph 6239 را ارائه داد که با توجه به نیاز رانندگان اتومبیلرانی با مقیاس بزرگ تاکی متر بر روی لبه طراحی شده بود. امروزه ، رولکس دیتونا در انواع مختلف وجود دارد و از محبوب ترین مدل ها در تولید است.

هانس ویلددورف حتماً از دیدن ساعتهایش از روزهای ابتدایی شرکت بسیار هیجان زده شده است. وی در سال 1960 درگذشت و از آن زمان بنیاد هانس ویلسدورف مالک و اداره رولکس را بر عهده داشت و اطمینان حاصل کرد که بخشی از سود شرکت به خیریه می رود.

هنگام استفاده از رولکس ، بیش از یکی از برترین مارک های ساعت لوکس در جهان را می پوشید. شما همچنین یک قطعه از تاریخ را پوشیده اید. به لطف روحیه پیشگام این شرکت ، ساعت های رولکس توسط کاوشگران رکوردشکنی در هر رشته ای استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: بازاریابی بدون کد چیست


محبوب ترین رولکس ها

مجموعه های رولکس نمادین ترین ساعتهای ایجاد شده را در خود جای داده اند. همه فناوری ها و نوآوری های ویژه ای را برای جلب نظر بخشهای مختلف ارائه می دهند و همه براساس استانداردهای دقیق ساخته شده اند. حتی در این صورت ، برخی از مدل ها از محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه برخوردار هستند. در حالی که همه افراد مورد علاقه خود را دارند ، در اینجا لیستی از ده محبوب Rolexes آورده شده است:

پادشاه هوا
کیهان نگار دیتونا
تاریخ فقط
تاریخ روز
کاوشگر
استاد GMT
رئيس جمهور
ساکن دریا
زیر دریایی
قایق بادبانی

حرکات ساعت رولکس

هر رولکس تولید شده یک عجب است ، با اجزای پیچیده ای که با دقت دقیق تعامل می کنند و کارهای بسیار بیشتری از ارائه یک حسابداری دقیق از زمان انجام می دهند. در میان بهترین حرکات ساعت که تاکنون تولید شده است ، رولکس به حرکات خود پیچ در پیچ متکی است که توسط COSC ، م Instituteسسه آزمایش کرونومتر رسمی سوئیس ، به عنوان زمان سنج تأیید شده اند. در حالی که تنوعی بین مدل ها وجود دارد ، بسیاری از حرکات ساعت رولکس اجزا و ویژگی های زیر را ارائه می دهند:

یک چرخ تعادل بزرگ با مهره های طلایی میکروستلا
یک مجموعه موی آبی پاراکروم با روکش اضافی رولکس که برای دقت فوق العاده در همه موقعیت ها در حالی که در برابر میدان های مغناطیسی نفوذ نمی کند ، جاذبه را کنترل می کند
عبور از پل تعادل برای سفتی و جذب ضربه.
یک روتور دائمی خود پیچ در پیچ که با حرکات مچ دست استفاده می شود.
فرار با یک چرخ فرار دندانه دار و یک چنگال پالت ، که با سرعت 28800 ضربه در ساعت حرکت می کند ، و صدای "تیک تاک" رولکس را تولید می کند.
کمک فنر پارافلکس
سرپیچی های آینه دار
لبه های آجدار روی تمام اجزای سازنده
صفحات دایره ای و قطارهای دنده ای

رولکس به عنوان یک سرمایه گذاری

به لطف ترکیبی از بهترین مواد ، بهترین روشهای ساخت و عناصر طراحی بی انتها که در ساعتهای رولکس دیده می شود ، این ساعتها در زمان نگهداری ارزش از بهترین ها هستند.

از آنجا که در بین مجموعه داران محبوب هستند ، برخی از ساعتهای رولکس تا زمانی که در شرایط عالی باشند سرمایه گذاری هوشمندانه انجام می دهند. اگر به دنبال رولکس هستید که ارزش فروش مجدد خوبی داشته باشد ، می خواهید مدل های زیر را در ذهن داشته باشید:

تاریخ روز
دیتونا
استاد GMT
زیر دریایی
استاد قایق بادبانی

ساعتهای معروف رولکس

از ستاره فوتبال انگلیس هری کین گرفته تا شخصیت بزرگتر از زندگی جیمز باند ، رولکس سفرای شگفت انگیزی دارد. در مورد باند ، نویسنده ایان فلمینگ اصرار داشت که فقط یک رولکس برای جاسوس معروف اقدام کند ، با بیان اینکه "انتخاب یک ساعت نجیب زاده به اندازه کت و شلوار Savile Row او درباره او صحبت می کند." سه فیلم اول باند ، باند را با استفاده از Rolex Oyster Perpetual Explorer به نمایش گذاشته است - گزینه ای مناسب برای مخاطره انداز مانند جیمز. شان کانری در دکتر نه و همچنین هفت فیلم بعدی باند که ساخته بود ، از یک رولکس ساب ماررینر استفاده کرد.

بسیاری از بازیگران رولکس را به عنوان ساعت مچی خود انتخاب می کنند. استیو مک کوئین غالباً از زمان سنجی ساب مارینر بدون تاریخ استفاده می کرد. رابرت ردفورد در خانه و در زندگی خصوصی خود از رولکس ساب مارینر 1680 استفاده می کرد ، در حالی که پل نیومن یک رولکس دیتونا را ترجیح می داد. این ساعت معروف هدیه ای از طرف همسر نیومن ، جوآن وودوارد بود و حاوی نوشته ای بود که "با احتیاط رانندگی کن ، من" بر روی بدنه آن نوشته شده بود. این به قیمت خیره کننده 15.5 میلیون دلار فروخته شد ، و ضرب و شتم خوبی بر Bao Dai Rolex ، یک ساعت منحصر به فرد که متعلق به آخرین امپراتور ویتنام ، اعلیحضرت بائو دای بود ، بود. در مقایسه با Paul Newman’s Rolex ، قیمت فروش Bao Dai Rolex 5،060،427 دلار به نظر می رسد مبلغ ناچیزی است.

چگونه یک رولکس تقلبی را تشخیص دهیم

ساعت های تقلبی یک سکه هستند و تقلبی های متخصص در تولید ساعت هایی که اغلب برای چیزهای واقعی عبور می کنند بهتر از هر زمان دیگری هستند. شما می خواهید گزارش دقیق ما را که شامل روشهای استفاده شده برای ردیابی رولکس تقلبی است ، بررسی کنید. در آن ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه اجزای مختلف و ویژگی های موجود در ساعتهای معتبر رولکس را بیابید:

شکل ظاهری: پشتی و حکاکی های رولکس و دست های GMT بی نظیر هستند.
کیفیت فلز: رولکس فقط از بهترین مواد استفاده می کند و این نشان می دهد.
بزرگنمایی: برخی از ویژگی های Rolex در زیر بزرگنمایی برجسته می شوند.
احساس دست کنید: ساعتهای معتبر رولکس به دلیل اندازه ای که دارند ، دارای جزئیات منحصر به فرد و تاج های پیچ در پیچ هستند.
Tick Tock: ساعتهای رولکس دارای تیک صاف و یکنواختی هستند که غیرقابل تردید است.
اعداد و هولوگرام ها: رولکس سخت تلاش می کند تا ساعتهای معتبر کامل با مدل و شماره سریال منحصر به فرد و جزئیات شماره گیری تولید کند. برخی از مدل های قدیمی دارای هولوگرام هستند ، اما این مدل ها متوقف شده اند و در ساعت های رولکس پس از سال 2007 دیده نمی شوند.

در حالی که این جزئیات شاخص های خوبی برای اصالت رولکس هستند ، اما جعل کنندگان در تولید جعلی آنچنان تبحر دارند که فقط یک متخصص رولکس واجد شرایط می تواند به طور واقعی تشخیص دهد که ساعت واقعی است یا خیر. این امر با حذف پرونده به عقب و بررسی صحت حرکت انجام می شود.

حراجهای قابل توجه رولکس

در Worth ، ما به مشتریان کمک می کنیم تا ساعتهای رولکس را به صورت یکسان و جدید بفروشند. برخی به عنوان نمونه های استثنایی گنجینه هایی که منتظر اجاره جدیدی از زندگی هستند برجسته می شوند.
حتی در شرایط عادی ، یک رولکس کلاسیک توجه را به خود جلب می کند. از جمله حراجهای برجسته ما یک رولکس 69178 Datejust با طلای زرد ، با یک دستبند طلای کلاسیک ، عوارض و لهجه های الماس بود. با رقابت 171 خریدار ، در نهایت به قیمت 4140 دلار فروخته شد.

در مقابل ، یک رولکس 116515 دیتونا در شرایط بسیار خوب در نهایت 17482 دلار درآمد حتی اگر جعبه و کاغذ اصلی را از دست داده باشد. این ساعت زیبا یک جعبه رزگلد ، یک صفحه شماره کنتراست به رنگ سیاه و یک بند چرمی مشکی ارائه می داد این مورد توجه 124 خریدار قرار گرفت که مشتاقانه در ابتدای حراج پیشنهادهایی به طور متوسط بیش از 11000 دلار پیشنهاد دادند.

ما بهترین مزایده های جالب توجه رولکس را برای آخرین بار ذخیره کردیم: یک رولکس ساب مارینر 6538 قدیمی که گمان می رود در مجموعه فیلم های جیمز باند دکتر نه ، گلدفینگر ، از روسیه با عشق و تاندربال ظاهر شده است. شایسته تشکر از یک جمع کننده ساعت است که مجبور شد آن را رها کند. یک قطعه بسیار هیجان انگیز و با سابقه خارق العاده ، این رولکس پرنعمت بیش از 700 خریدار را به خود جلب کرد و به بالاترین پیشنهاد با قیمت 60،000 دلار فروخت.

همانطور که به نظر می رسد ، کسانی که امیدوارند ساعتهای رولکس را بفروشند ، شرکت بسیار خوبی هستند ، خواه ساعت ساعت مدل جدیدتری باشد یا مدل قدیمی با روایت داستان جذاب. اگر شما علاقه مند به فروش رولکس هستید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا هزینه بیشتری برای آن خریداری کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 100
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 704
  • بازدید کلی : 21250
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی