loading...

بيلدينگ ساز

دنيا رو بايد ساخت. خودش به تنهايي كاري ازش بر نمياد.

بازدید : 267
سه شنبه 31 تير 1399 زمان : 10:31

اول از همه ، شما باید دقیقاً بدانید که تمام این پی وی سی در اطراف چیست. PVC مخفف پلی وینیل کلرید است که نوعی ماده پلاستیک است.

اول از همه ، شما باید دقیقاً بدانید که تمام این پی وی سی در اطراف چیست. PVC مخفف پلی وینیل کلرید است که نوعی ماده پلاستیک است. وقتی این ماده پلاستیکی با استحکام بالا و الاستیک با چند لایه فیبر و رزین فشرده شود ، به آن چیزی تبدیل می شود که ما از آن به عنوان کفپوش PVC یاد می کنیم. واضح است که این محصول از یک طرف دارای انعطاف پذیری مواد پلاستیکی است و از طرف دیگر به دلیل کوچک بودن از مقاومت و دقت بالایی برخوردار است.
لایه های پلاستیکی

همانطور که گفتیم دلیل منحصر به فرد بودن کفپوش های PVC این است که از مخلوط فشرده شده از مواد مختلف ساخته شده است. کف تخته سه لا با 5 لایه. هر یک از این لایه ها جنس ، کاربرد و کارکرد خاصی دارند. این لایه ها به ترتیب از سطحی ترین لایه تا پایین ترین لایه هستند:

لایه UV: برای محافظت از سطح
پوشش لایه: برای ایجاد مقاومت
طراحی لایه ها: برای زیبایی ظاهری
لایه اصلی: اسکلت اصلی کف
لایه پایین: پایه و کف برای جلوگیری از خم شدن و تغییر شکل

چسب را فراموش نکنید

مهمترین چیزی که شما نیاز به نصب کف دارید ، نوار چسب کف است. می توانید این استیکر را برای خود در کف تهیه کنید یا آن را از فروشگاه های سخت افزاری خریداری کنید. این نوع چسب در انواع مختلفی تولید می شود که اندازه آن متفاوت است. بنابراین بسته به اندازه کفها ، بسته ای را که مناسب شما باشد تهیه کنید.

کفهای پی وی سی در اتاق نشیمن
کف تخته سه لا را با شیلنگ بشویید

کفپوش های تخته سه لا در دو مرحله تمیز می شوند. مرحله اول پاک کردن هرگونه براق ، مو ، یا بقایای کوچک و بزرگ از سطح زمین با جاروبرقی است و مرحله دوم تمیز کردن گرد و غبار و خاک با پارچه مرطوب یا T. در طرف مثبت ، غذاهای شیرین را از رژیم غذایی فرد پاک می کند. این بدان معنی است که به جای پارگی ، می توانید با خیال راحت کف خانه خود را غوطه ور کرده و همه چیز را با شیلنگ بشویید.

اما بخاطر داشته باشید که کفپوش های تخته سه لا کاملاً نسبت به نور خورشید حساس هستند و ضد رطوبت هستند. نور خورشید با گذشت زمان رنگ این کفپوش ها را تغییر می دهد.
پایه و اساس مبلمان خود را بسازید

یک نگرانی رایج در مورد کفپوش های چوبی ، خراشیدن و خراشیدن است. تثبیت کننده کف ممکن است استفاده از رنگ های براق ، اسپری های بی رنگ یا روغن های خاص را برای جلوگیری از این امر توصیه کند. البته این راه حل ها گاهی مؤثر هستند اما ما راه حل ساده تری را برای شما ارائه خواهیم داد. به سادگی یک سپر کوچک را به قسمت زیرین پایه همه عناصر بچسبانید که می توانند کف را به خطر بیاندازند و استراحت کنند.
کف تخته سه لا از کجا استفاده می شود؟

همانطور که گفتیم کفپوش تخته سه لا از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است ، بنابراین می توانید تقریباً در هرجای دلخواه از آن استفاده کنید. اما به دلیل ترافیک زیاد و تماس مداوم با رطوبت ، در مکان های بیشتری مانند آشپزخانه ها یا محیط های تجاری و اداری از مکان های دیگر بیشتر استفاده می شود.

البته محدودیت هایی در استفاده از این کفپوش ها وجود دارد. به عنوان مثال ، با توجه به حساسیت این کف در برابر نور خورشید ، بهتر است آن را در بالکن منازل یا ویلاهای در معرض نور مستقیم خورشید نصب نکنید.
کفهای پلاستیکی چهار فصل دارند

ویژگی دیگری که این کفپوش ها را از گزینه های دیگر متمایز می کند عایق حرارتی آنها است. این ویژگی باعث می شود کف در تابستان کسل کننده و در زمستان گرم باشد.
اگر کف پی وی سی دارید ، با خیال راحت جنگ کنید

اگر شیشه از دست شما بیفتد و روی سرامیک آشپزخانه بیفتد ، قطعاً شکسته خواهد شد. همین مورد در مورد کف چوب و سنگ مرمر نیز صدق می کند. اما کفهای PVC به دلیل انعطاف پذیری آنها به عنوان کمک فنر عمل می کنند و احتمال شکستن تجهیزات شما را کاهش می دهند. بنابراین اگر می خواهید جنگ کنید ، عینک خود را با خیال راحت پرتاب کنید.

کفپوش پی وی سی مرده نیست!

برای به دست آوردن توضیحات کامل در مورد استحکام تخته سه لا ، باید بگوییم که این کفپوش ها در برابر آتش سیگار ، گرما و حتی اسید مقاومت بسیار بالایی دارند.

طول عمر کفپوش بسیار طولانی است و در صورت استفاده از آن ، سالها به فکر تعویض کفپوش خواهید بود.
هرچه بیشتر درباره "نرخ ارزان تر" صحبت کنیم بهتر می شود

اما شاید مهمترین چیزی که مقیاس این نوع کفپوش ها را وزن می کند ، قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر کف های موجود در بازار باشد. البته در صورتی که هزینه نصب را در نظر نگیرید ، این مورد نیز اتفاق می افتد. با توجه به هزینه نصب ، قیمت آن با کفپوش هایی مانند کفپوش های چوبی تفاوت چندانی ندارد.
هیچ طبقه کاملی وجود ندارد. حتی کف پلاستیکی!

کفهای پی وی سی مانند سایر کفها دارای اشکالاتی هستند که عبارتند از:

نصب کف پلاستیک مدت زمان زیادی طول می کشد. با این حال ، بلافاصله پس از نصب ، امکان ترتیب تجهیزات بر روی آن وجود دارد.
هزینه نصب آن بالاست.
از نظر زیبایی شناسی ، آنها در طبقه پایین طبقه های چوبی قرار دارند.
اگر در معرض خوردگی یا نور خورشید قرار بگیرید ، با گذشت زمان رنگ و سبک لایه بالا از بین می رود.
در حین نصب آسیب خواهد دید.
کف قابل جدا شدن و استفاده مجدد در جای دیگر نیست.

محافظ کف. شگفت انگیز یا درمانده؟

نگهبان کف برای افزایش استحکام کف روی سطح آن قرار می گیرد. این محافظ ها در دو نوع ساده و متفکر در دسترس هستند. دندانه ها برآمدگی های کوچکی روی سطح دارند که از لغزش چیزها جلوگیری می کنند و البته مقاومت کف در برابر خراش ها را افزایش می دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 98
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 676
  • بازدید کلی : 21222
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی