loading...

بيلدينگ ساز

دنيا رو بايد ساخت. خودش به تنهايي كاري ازش بر نمياد.

بازدید : 323
11 زمان : 1399:2

براي تخليه چاه و لوله بازكني مرزداران مي توانيد با كارشناسان ما يعني سايت پرتقال كمك بگيريد

براي تخليه چاه و لوله بازكني مرزداران مي توانيد با كارشناسان ما يعني سايت پرتقال كمك بگيريد و مشكلات لوله بازكني و مشكلات چاه خود را رفع كنيد البته كارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته و همه روزه بدون تعطيلي در تمام نقاط تهران در حال خدمت رساني هستند.


شما مي توانيد در هر ساعت براي درخواست خدمات لوله بازكني مرزداران در سايت پرتقال با بخش پشتيباني كه شماهر هاي ان در قسمت زير موجود ست در تماس باشيد تا لوله بازكن در مرزداران خيلي سريع خود را به محل براي باز كردن لوله فاضلاب در مرزداران برساند.



لوله بازكني چيست؟

لوله بازكني به فرآيندي گفته مي شود، كه در گرفتن لوله هاي فاضلاب با استفاده از يك دستگاه ژنراتوري كه معمولا با دينام كار مي كند كه به برق متصل مي شود، يك فنر لوله اي در متراژهاي مختلف ۲,۳,۴,۵,۱۰و بيشتر و در قطرهاي متفاوت، بسته به متراژ لوله فاضلابي كه با هر نوع گرفتگي مثل افتادن اشياء و….، دچار مشكل شده است از فردي متخصص در راه اندازي و استفاده از دستگاه مي توان گرفتگي لوله در مرزداران را برطرف كرد و لوله باز شود.


لوله بازكني مرزداران با روش هاي محتلف:

يكي رايج ترين روش براي لوله بازكني استفاده از فنر مي باشد كه به صورت برقي با متراژهاي متفاوت مورد استفاده قرار مي گيرند. نوع فنر زدن نيز به جدي يا جزئي بودن گرفتگي لوله بستگي دارد.


اگر گرفتگي ضعيف و جزئي باشد مي توان از اين محلول هايي كه در بازارها موجود است استفاده كرد و اين گرفتگي ضعيف را به راحتي از بين برد و نيازي به دستگاه فنر لوله بازكني نيست.


اما براي گرفتگي هاي خيلي جدي و سخت نوعي فنر دستي موجود است كه بيشتر به عنوان روش خانگي استفاده مي شود كه در مشكلات كوچك كارايي خوبي دارند . همچنين لوله بازكني مرزداران با تلمبه دستي، لوله بازكني با مواد شيميايي و محلول ها و لوله بازكني در مرزداران با تراكم هوا نيز وجود دارد.


چه مناطقي شامل خدمات لوله بازكني در سايت پرتقال مي شود؟

در هر منطقه اي كه از تهران بزرگ باشيد مي توانيد از خدمات لوله بازكني ما در سريع ترين زمان استفاده كنيد. فقط كافيست با شماره تماس هاي واحد ارتباطات در تماس باشيد.

برخي از مناطقي كه علاوه بر لوله بازكني مرزداران لوله بازكن سيار را اعزام مي كنيم شامل موارد زير هستند.


لوله بازكني شهرآرا

لوله بازكني شوش

لوله بازكني اسلامشهر

لوله بازكني هروي

لوله بازكني تهران نو

لوله بازكني لويزان

لوله بازكني سهروردي

لوله بازكني عباس آباد

لوله بازكني شهرك غرب

لوله بازكني باغ فيض

لوله بازكني شهر زيبا

لوله بازكني جنت آباد

لوله بازكني ستارخان

لوله بازكني المپيك

لوله بازكني ظفر

لوله بازكني دركه

لوله بازكني سعادت آباد

لوله بازكني شريعتي

لوله بازكني اقدسيه

لوله بازكني زعفرانيه

لوله بازكني دزاشيب

لوله بازكني نياوران

لوله بازكني قلهك

لوله بازكني مرزداران

تخليه چاه مرزداران با دستگاه ساكشن:

• حفر چاه نو

• تشخيص تركيدگي لوله

• باز و بست درب چاه كهنه

• لايروبي و كف تراشي چاه

• طوقه چيني و كول گذاري

• رفع بوي بد فاضلاب و توالت

• رفع نم حمام، آشپزخانه و توالت

• لايروبي و كف تراشي چاه حفر چاه نو

• ترميم چاه هاي قديمي و افزايش كاربري آن


درصد خطاي اين دستگاه ها بسيار پايين است زيرا اين دستگاه مي تواند عمق و ميزان تركيدگي را نيز مشخص كند و تشخيص تركيدگي لوله بسيار دقيق انجام مي شود و جاي نگراني براي شما مشتري گرامي نيست .


روش تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه به اين صورت است كه اين دستگاه ها با دريافت امواج صوتي كه از خروج آب از لوله ايجاد مي شود جاي دقيق نشت و تركيدگي لوله را پيدا كرده و كار براي متخصصين راحت تر مي شود .


به طور كلي تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه بسيار آسانتر از روشهاي معمول است اما بسياري از شركت ها به دليل قيمت بالاي اين دستگاه ها از تهيه آن خودداري مي كنند و با آزمون و خطا خسارات بسياري را براي مشتري به وجود مي آورند. كه در تخليه چاه و لوله بازكني مرزداران هم از اين دستگاه مورد استفاده قرار مي گيرد.


چه عواملي باعث پر شدن چاه ها مي شود؟

جنس خاك چاه تاثير بسيار بالايي در پر شدن آن دارد، چاه با جنس شن و ماسه نسبت به چاه با جنس خاك خيلي بهتر است. زيرا قدرت جذب بيشتري دارد.


گاهي اوقات در مكان هاي عمومي از چاه هايي با ارتفاع كم حفر مي كنند در حالي كه هر چاهي كه حفر مي شود بايد با توجه به موقعيت مكاني و ميزان كاربرد آن حفر شود و تعداد افرادي كه در آن مكان زندگي مي كنند. از موارد ديگر اين كه به مرور زمان با چسبيدن مواد جامد به ديواره هاي چاه ، قدرت جذب آب فاضلاب كم مي شود كه در اين صورت تخليه چاه فوري براي لايروبي فاضلاب بهترين راه حل است.


در بعضي از مناطق كه ميزان بارش باران بيشتري دارد نياز به تخليه چاه بيشتر مي باشد. در اين مواقع به علت ورود بيش از اندازه آب باران به چاه، شروع به پر شدن و لبريز شدن مي كند. اما بهتر است در اين مناطق چاه ديگري هم مخصوص آب باران حفر شود.


پر شدن بيش از اندازه چاه و بي خيالي از آن گذشتن و خبر ندادن به تخليه چاه مرزداران عواقب خيلي بدي را به دنبال دارد و باعث نشست سرويس بهداشتي شده و به علت وجود گازهاي سمي ( از قبيل آمونياك ، سولفيد هيدروژن، متان، كربن دي اكسيد، كربن مونواكسيد و نبود اكسيژن) حاصل از آن باعث مرگ و مير بسياري شده است.


چگونه متوجه شويم كه چاه فاضلاب پر شده است چه نشانه هايي وجود دارد؟


۱- بالا آمدن آب توالت

۲- مشاهده سوسك و حشرات موذي زياد در راه هاي خروجي چاه

۳- گرفتگي آب ريز فاضلاب و مشاهده بالا آمدن سطح آب با مصرف

۴- خيس شدن سطح موزاييك در چاه هايي كه در حياط و محيط هاي باز قرار گرفتند.۵- بوي بد كه از محل كفشو و سيفون چاه تولت و دستشويي خانه شما به مشام مي رسد.



تخليه چاه مرزداران چگونه انجام مي شود؟

يكي از رايج ترين روش براي تخليه چاه، استفاده از پمپ لجن كش است. اين پمپ ها مصرف زيادي در كار تخليه چاه دارند و قدرت بالايي در پمپاژ كردن و مكش چاه دارند. البته اجازه جابجابي فاضلاب خانگي و صنعتي به مكان هاي ديگر را به ما مي دهند. اين پمپ هاي لجن كش با نام هاي ديگري مثل: پمپ غليظ كش، پمپ فاضلاب يا پمپ گل كش هم گفته مي شود.


روش لوله بازكني مرزداران با دستگاه خانگي:

رفع گرفتگي لوله ها با توجه به جنس لوله ها ، محل گرفتگي لوله ها و عامل گرفتگي لوله ها مي تواند متفاوت و متغير نيز باشد .معمولا بعد از گرفتگي لوله ها ساكنين خود شروع به ريختن مواد اسيدي و محلول هاي لوله بازكن صنعتي در لوله ها مي كنند كه بعد از آن مشاهده شده است همين عمل موجب خورده شدن لوله ها در اثر استفاده از محلول هاي غير استاندارد و نشتي در نقطه اي از لوله شده است .


دقت كنيد حتما هنگام استفاده از محلول هاي لوله بازكن به استاندارد بودن آن توجه كنيد و نكات ايمني را نيز هنگام ريختن محلول رعايت كنيد .

يكي ديگر از راه كارهايي كه توسط خود ساكنين مي تواند به برطرف كردن گرفتگي لوله ها انجام شود ، استفاده از لوله بازكن هاي خانگي و دستي مي باشد كه با ايجاد مكش محتويات درون لوله را به سمت بيرون از لوله هدايت مي كنند و باعث رفع گرفتگي لوله در لوله بازكني مرزداران و سينك يا كف آشپزخانه و حمام مي شود .


در آشپزخانه اگر با استفاده از روش هاي بالا بازهم گرفتگي برطرف نشد و رفع نشد مي توانيد با باز كردن شتر گلو يا همان سيفون زير ظرفشويي و خارج كردن مواد در آن را تميز كرده و مسير خروجي آب را باز كنيد .



تخليه چاه مرزداران:

تخليه چاه مرزداران با تانكر هاي ۱۲۰۰۰ و ۶۰۰۰ ليتري و انواع پمپ هاي قوي كف كش از نوع تك فاز و سه فاز ، لجن كش، مشخص كننده ارتفاع چاه ، سپتيكي ويژه لجن زن با نرخ اتحاديه انجام مي شود.



تخليه چاه با تانكر مكنده:

اگر محل چاه طوري است كه نمي توان لايروبي انجام داد يا طوقه چاه بيش از ۱٫۵ متر است ما از ماشين مكنده استفاده مي كنيم كه با تخريب در چاه به اندازه لوله ۸ ، مي توان هم تخليه آب را انجام داد و هم تخليه لجن سفت و سخت. در اين صورت نيازي به قطع كردن آب ساختمان هم نيست .


تخليه چاه با دستگاه سپتيك:

تخليه مكانيزه چاه با تانكر مكنده جهت تخليه آب و لجن سفت چاه با حداقل خرابي درب چاه به اندازه لوله ۸ توسط تانكر ساكشن (مكنده ) پمپ ساخت آلمان. قوي ترين نوع تخليه چاه با تانكر استفاده از همين كاميون هاي ساكشن مكنده است ، كه قدرت قوي مكش خود را از نيروي محركه موتور ماشين مي گيرد و نيازي به برق و فرستادن پمپ درون چاه ندارد.


لايروبي و لجن كشي در تخليه چاه مرزداران:

تخليه چاه و لجن كشي و تخليه موادهاي سفت چاه توسط نيروهاي انساني و حمل با نيسان ۸ بشكه ، برخي از چاه هاي فاضلاب قديمي به دليل گذشت زمان ، لجن و آشغال درون چاه در ته آن به صورت لايه اي ته نشين مي شود طوري مي شود كه پمپ قادر به مكش آن نيست.


لايروبي چاه در لوله بازكني مرزداران

اين لجن ها و آشغال ها هم حجم چاه را اشغال مي كنند و هم مانع آبي كه از كف چاه جذب خاك شده از چاه بيرون برود. اين لايه هاي سفت شده زيرين بايد توسط نيروهاي انساني با سطل و بشكه و استفاده از بالابر به بيرون چاه انتقال داده شود و بار نيسان هاي ۱۰ بشكه اي ۱۱۰ ليتري گردد تا به بيرون شهر منتقل شود.



پر شدن و تخليه چاه زود هنگام چه معايبي را به دنبال دارد؟

پر شدن و پر مانده شدن چاه و پيگيري نكردن آن بسيار خطرناك است. چون در اين حالت آب از خاك هاي نزديك سطح زمين جذب شده و زير پي ساختمان مي رود و باعث خيس شدن و نشست ساختمان خواهد شد.

اگر خاك زير طوقه چيني سر چاه با اين آب شسته و بريزد ، كل طوقه يكجا به درون چاه خواهد افتاد و دهنه چاه به شكل وحشتناكي باز خواهد شد و هرچه در روي آن است به درون چاه فاضلاب خواهد افتاد.

براي انجام خدمات تخليه چاه و لوله بازكني مرزداران مي توانيد با مجموعه لوله بازكني پرتقال كمك بگيريد. هر گونه خدماتي كه بخواهيد مي توانيد از مجموعه ما درخواست خدمات دهيد. همكاران ما در سريع ترين زمان و در كمتر از نيم ساعت خود را به محل مي رسانند.

https://portoghal.com/open-the-pipe-in-marzdaran/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 57
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 100
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 736
  • بازدید کلی : 21282
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی