loading...

بيلدينگ ساز

دنيا رو بايد ساخت. خودش به تنهايي كاري ازش بر نمياد.

بازدید : 313
11 زمان : 1399:2

در نصب پرده پنجره , متاع هاي گوناگون به كار مي‌رود . تفاوت كليدي اين پارچه ها در اندازه نوروفروغ محل ورود , نگهداري اطراف محرمانه و اندازه رسميت دادن به دور و بر است .

در نصب پرده پنجره , متاع هاي گوناگون به كار مي‌رود . تفاوت كليدي اين پارچه ها در اندازه نوروفروغ محل ورود , نگهداري اطراف محرمانه و اندازه رسميت دادن به دور و بر است .

نصب پرده با پارچه رشته رشته در مكان هايي كه شفافيت اهميت داشته باشد , انجام مي شود و پرده هاي كلفت خيس و پرده هاي تيره غالبا در اطراف هايي كه نياز به فيلتر شدن روشنايي ارگانيك باشد , كاربرد دارا‌هستند .

پارچه نخي
پارچه نخي , نصفه واضح است , به گونه اي كه اذن عبور روشنايي را ميدهد و در مرحله ميانگين اطراف سري را هم محافظت مي نمايد .

پارچه مخمل
پرده مخملي , تشكي شده از پارچه سنگين وزن مخمل , از اشكال پرده پنجره هاي دوست داستني و ارائه دهنده شايسته ترين اطراف سري است كه نظير لايه عايقي براي پنجره كار مي نمايد , براين اساس براي به كارگيري در اتاق خواب , اتاق نهارخوري و هر مكاني كه در معرض تابيدن روشنايي بدون واسطه خورشيد است مطلوب است , چون قادر است تا ۲۵ درصد در مخارج سرمايش و گرمايش خانه صرفه جويي نمايد .


پارچه توري
توري پارچه اي مدل ديگري از گونه هاي پارچه در پرده است كه در شكل نياز به روشنايي و روشني دور و بر شايسته ترين آيتم است , در مقابل مقدار پاره اي از مراقبت اطراف فردي را ارائه ميدهد .

با اين حال , پرده توري آيتم هاي دوستداشتني براي نصب در آشپزخانه , اتاق نشيمن و يا اين كه هر بخش ديگري از فضاي منزل است كه نياز به فروغ كافي داراست . پرده هاي توري همينطور ميتوانند با پارچه هاي سنگين وزن خيس مخلوط شوند تا يك پنجره چندين منظوره نتيجه ها شود .


پارچه ابريشم
ابريشم پارچه اي خوشگل و گران قيمت است كه در اشكال متنوع پرده با كاربري هاي متعدد به كار گيري مي شود . پرده ابريشمي نصفه روشن است و بسته به اين‌كه ابريشم چقدر قطور است , فروغ را به اندازه مختلفي عبور ميدهد .

نصب اشكال پرده پنجره ابريشمي نيز در سبك كلاسيك و نيز در سبك معاصر مرسوم است . پاك كردن پرده ابريشمي طاقت فرسا است و هزينه متعددي هم داراست .

پارچه كتان
پرده هاي كتان پاره اي سنگين وزن خيس از پرده نخي ميباشند و حد بالاتري از اطراف سري را ارائه ميدهند .


عايق صوتي
كالا پارچه بعضا از گونه هاي پرده پنجره ها به نحوي است كه مي‌توانند نويز را كاهش دهند و از اين رو براي محيط هاي شهري به يك ضرورت تبديل گرديده اند .

نصب پرده هايي از اين دسته در اتاق خواب و يا اين كه هر فضاي ديگري كه نياز به وقار و بي صدا باشد , نظير كتابخانه يا اين كه بازي زنده , انجام مي‌گيرد . همينطور مي توان در پرده هاي معمول هم با افزودن يك لايه پوشش به پشت آنان به كاهش رمز و صداي محفظه امداد كرد .


پارچه تصنعي و مصنوعي
مواد تصنعي و مصنوعي براي ساخت پرده محبوبيت متعددي پيدا كرده اند . الياف تصنعي ارزان خيس از الياف ارگانيك ميباشند و پاك كردن آنان هم سهل وآسان است .

نصب پرده به صورت كلي دربرگيرنده نصب پرده و طاقت فرسا افزار و يراق آلات آن مي شود . الزامات اجراي گونه هاي پرده پنجره در موقعيت كلي دربرگيرنده ريل پرده , ميل پرده يا اين كه چوب پرده و تزئينات آن مثل كادر پرده و كتيبه , آويز هاي دكوري و هم شرابه پرده عده كن مي شود . ميله هاي پرده در حين ها و ضخامت هاي گوناگون دراختيار ميباشند .



پارچه حرير
پارچه هاي باريك و نصفه روشن اساس پرده هاي خالص , حريري ميباشند كه اذن ورود بيشترين اندازه روشنايي را , حتي‌در هنگام بسته بودن , به فضاي درون مي‌دهند . پرده هاي حرير كمترين اندازه اطراف سري را ارائه ميدهند ولي كاربرد آنها صرفا محدود به كاربرد تزييني نمي‌باشد .

نصب گونه هاي پرده پنجره با پارچه حرير دوست داستني ترين آيتم نصب پرده در اتاق نشيمن و فضاي نهارخوري ميباشد .

معمولا ميل پرده از فلز و يا اين كه چوب ساخته مي شود . در انتهاي ميل پرده ها يراق آلاتي دكوري براي خودداري از جنبش پرده روي ميل پرده و بيرون شدن آن‌ها از ريل تعبيه مي شود . طريق اتصال پرده به ميل پرده هم خويش دارنده گونه هاي زيادي است .

مثلا , پرده ها در نصيب بالايي و در محل اتصال به ميل پرده ميتوانند داراي چين هاي نازك و يا اين كه حلقه هاي توخالي باشند .



عايق حرارتي
پارچه هاي سنگين وزن نظير مخمل و پارچه هاي با الياف تصنعي و مصنوعي نظير لايه عايقي براي پنجره فعاليت مي نمايند .

اين جور پرده ها براي به كار گيري در اتاق خواب , اتاق نهارخوري و هر مكاني كه در معرض تابيدن نوروروشنايي مستقيم خورشيد است مطلوب مي باشند , چون مي‌توانند تا 25 درصد در مخارج سرمايش و يا اين كه گرمايش خانه صرفه جويي نمايند .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 57
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 744
  • بازدید کلی : 21290
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی