loading...

بيلدينگ ساز

دنيا رو بايد ساخت. خودش به تنهايي كاري ازش بر نمياد.

بازدید : 282
11 زمان : 1399:2

احتمالا اين پاياني چيزي است كه شخصي دوست دارااست در فصول سرد سال با آن مواجه شود.

احتمالا اين پاياني چيزي است كه شخصي دوست دارااست در فصول سرد سال با آن مواجه شود.

يك منزل سرد با رادياتورهايي كه كار نمي كنند! خوشبختانه يك‌سري گام معمولي موجود هست كه ميتوانيد به راحتي اين اختلال را برطرف سازيد و رادياتورهاي موجود در محيط خويش را گرم شده بيابيد .

بيشتر زمان ها , مساله و اختلالات مرتبط با رادياتور شما ناشي از يك اختلال معمولي است كه به راحتي برطرف خواهد شد . به اين ترتيب بدين پنج گام معمولي نگاهي بيندازيد و علت هاي گرم نشدن رادياتور خويش را بيابيد .




علت هاي گرم نشدن رادياتور پيرو مشكلات بزرگ در سيستم گرمايشي مركزي باشيد

اولي كاري كه مي بايست انجام دهيد اين است كه مشكلات بزرگتر و جدي تر سيستم خويش باز نگري نمائيد . در واقع مي بايست ملاحظه كنيد كه گرم كننده مركزي شما ابدا كار مي نمايد يا اين كه خير! در شرايطي‌كه بيش تر از يك رادياتور شما گرم نمي‌شود.


ممكن است اختلال از سيستم گرمايشي مركزي خواهد بود . آب گرم نداريد؟ در اين‌حالت , او‌لين كاري كه شما بايستي انجام دهيد اين است كه با يك مهندس سيستم هاي گرمايش تماس حاصل نماييد و از آنها بخواهيد خلل شما‌را برطرف سازند .




وجود هوا در رادياتورها را بررسي فرماييد

درصورتي كه صرفا يك از رادياتورهاي شما گرم نميشوند و يا اين كه جزء رادياتور شما سرد است , مرسوم ترين برهان اين فرمان قادر است به دام افتادن هوا باشد .

هوا قادر است به راحتي در رادياتورهاي شما گير بيفتد و منجر شود كه آن ها صرفا در بخش هاي پاييني گرم باشند البته در نصيب بالا سرد باقي بمانند .

در شكل پيدايش اين خلل , شايد ضروري باشد رادياتورهاي خويش را هواگيري فرماييد . به آساني پيچ هواگيري رادياتور را بچرخانيد تاوقتي‌كه ديگر صداي خروج هوا به گوش شما نرسد . پس از هواگيري مي بايست پيچ را بسته و خويش را براي يك رادياتور گرم مهيا سازيد .


در‌حالتي كه بعضي رادياتورهاي خانه شما بيشتر از يكبار در سال سرد ميگردند و نياز به هواگيري دارا هستند , به يكي‌از دو استدلال ذيل است :


– جايي از سيستم لوله كشي يا اين كه رادياتورهاي گرمايشي شما دارنده نشت آب است . – توان پمپ سيركولاتور بخاري شما به مرور و با رسوب به دست آوردن سيستم كاهش پيدا كرده و خوب تر است از پمپ سيركولاتور كاركشته تري استعمال فرمائيد .


دقت : هنگام هواگيري كل گرم كننده و رادياتورهاي گوناگون , اضطراري است در آغاز پمپ سيركولاتور بخاري ساختمان را خاموش فرمائيد و آن گاه مبادرت به هواگيري رادياتورهاي ساختمان خويش فرمائيد .



رادياتورهاي استاندارد خريداري كنيد

يك عدد ديگر از علت هاي گرم نشدن رادياتور قادر است خويش رادياتور باشد . بدين خواسته به شما توصيه مي‌كنيم به جاي خريد رادياتورهاي بي كيفيت , غير اصولي و غير استاندارد , به سراغ رادياتورهاي مطمئن و اورجينال رفته و خويش را از اشتباهات برهانيد .


براي اطمينان به شما سفارش ميكنيم , رادياتور و تمامي سيستم هاي گرمايشي خويش را , از سايت دماتجهيز , كه درين حوزه , سوابق اي طولاني داراست , خريداري فرماييد و فصول سرد را به گرمي پشت راز بگذاريد .



علت هاي گرم نشدن رادياتور

شيرهاي رادياتور خويش را بررسي نمائيد

در صورتيكه رادياتورهاي شما به طور كامل هواگيري شده باشند ولي كل رادياتور سرد باشد , علت گرم نشدن رادياتور را ميتوانيد در شيرهاي رادياتور جست و جو كنيد . بدين خواسته اطمينان نتايج فرماييد كه شير رفت و زانو قفلي رادياتور شما گشوده است , و چنانچه سوپاپ ترموستاتيك داريد , مطمئن گرديد كه رادياتور گويا است .


شير رادياتور ترموستاتيك هم ميتواند در حين زمان از ميان رفته و سبب شود رادياتور شما از كار بيفتد . در صورتيكه قابليت و امكان چنين رخدادي موجود هست , با يك مهندس تاسيسات و سيستم هاي گرمايش تماس حاصل نماييد كه قدرتمند خواهد بود ايراد را به صحت تشخيص داده و در صورت لزوم شير را با يك مثال نو جايگزين كند .


كار نكردن رادياتور

رسوب گيري و تميز كاري لوله هاي رادياتور

در صورتي به لحاظ ميرسد هيچ يك از اين مورد ها فوق , از علت هاي گرم نشدن رادياتور محسوب نمي‌شود , احتمال دارد شما به يك خدمت شستشو نياز داشته باشيد . اين خدمت , پروسه از ميان بردن لجن و بقاياي آب است كه ميتواند به مرور زمان در گرم كننده مركزي شما گير كرده و سبب شود همت صحت را از رادياتور شاهد نباشيد .


علامتي از اين‌كه احتمال دارد شما نياز به رسوب گيري و تميز كاري لوله هاي رادياتور داشته باشيد , رادياتورهايي است كه بخش هاي بالاي آن گرم است ولي هيچ حرارتي از بخش هاي پاييني رادياتور شم نمي‌كنيد , چون لجن و رسوب در ذيل رادياتورهاي شما مي‌توانند بازدارنده از گرم شدن صحيح اين حيطه شوند .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 100
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 679
  • بازدید کلی : 21225
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی