loading...

بيلدينگ ساز

دنيا رو بايد ساخت. خودش به تنهايي كاري ازش بر نمياد.

بازدید : 289
سه شنبه 15 مهر 1399 زمان : 9:19

با راه اندازی کنسول های نسل بعدی Sony PlayStation 5 (PS5) و Microsoft Xbox Series X که از 10 تا 19 نوامبر سال جاری در سراسر جهان در دسترس خواهد بود ، خریداران بالقوه مشتاق اطلاعات دقیق در این زمینه هستند. هنوز رسمی نیست

روز گذشته ، یک تصویر لو رفته در صفحه ResetEra تصویری از یک کنترل کننده PlayStation 5 را با ظرفیت ذخیره سازی محدود 664 گیگابایت نشان داد. با توجه به اینکه سونی از کنترلر جدید SSD 825 گیگابایتی خبر داده است ، فضای موجود در فضای 664 گیگابایتی کاملاً منطقی است.

بسته به نحوه عملکرد رایانه در فضای باینری ، 1 گیگابایت در واقع 1.073،741،824 بایت است به جای 1.000.000.000 بایت ، از 825 گیگابایت تا 768 گیگابایت.

برای مقایسه بهتر ، سری Xbox X پیکربندی بسیار مشابهی دارد ، اما با فضای ذخیره سازی 1 ترابایت آگهی ، که طبق مقالات اخیر و فیلم های نحوه نصب ، این کنسول 930 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد که 128 گیگابایت برای فضای ذخیره سازی است. سیستم عامل سری X. و در کل 802 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل استفاده. این میزان 138 گیگابایت بیشتر از پلی استیشن 5 است.

شاید دلیل اصلی تفاوت ظرفیت بین این دو کنسول این باشد که سونی پلی استیشن 5 را به SSD اختصاصی سریعتر و گرانتری مجهز کرده است که دارای رابط 12 کاناله است و 5.5 گیگابایت بر ثانیه ورودی و خروجی خام را تأمین می کند. با داده های فشرده نشده آهسته با این وجود ، به لطف استفاده ترکیبی از Oodle Kraken و Oodle Texture ، می تواند با داده های فشرده به 17.38 گیگابیت بر ثانیه برسد.

مایکروسافت SSD کندتر NVMe را برای سری Xbox X خود با قدرت ورودی / خروجی داده خام 2.4 گیگابیت بر ثانیه با داده های فشرده نشده انتخاب کرد. همچنین در این حالت ، به لطف فن آوری های مختلف فشرده سازی ، پهنای باند موجود می تواند بسیار بیشتر باشد.

در حال حاضر ، بسیاری از گیمرهای حرفه ای نگران محدود بودن فضای ذخیره سازی پلی استیشن 5 به دلیل افزایش فضای بازی ارائه شده هستند. مانند SSD 512 گیگابایتی ، Xbox Series S نیز مشکلات بزرگتری دارد.

با این حال ، سونی و مایکروسافت قبلاً تأیید کرده اند که امکان نصب حالت تک نفره و حالت چند نفره به صورت جداگانه در برخی از بازی ها وجود دارد ، که می تواند به رفع این مشکل کمک کند. اگرچه سونی و مایکروسافت دو حالت مختلف را مانند گذشته انتخاب کرده اند ، اما قطعاً PS5 و Xbox Series X قابل توسعه خواهد بود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 548
  • بازدید کلی : 21094
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی